HABER DETAYI

Ocak 11, 2019 9:16 pm

Pet Nakil, Pet Kargo ve Pet Taksi Hizmetleri

Pet Nakil, Pet Kargo ve Pet Taksi Hizmetleri


Aşağıdaki resimleri sağa ya da sola kaydırarak pet kargo ile ilgili verdiğimiz tüm hizmetler hakkında detaylı bilgiyi üzerine tıklayarak alabilirsiniz.
İLETİŞİM

Santral : 0850 303 4790
Whatsapp: 0552 403 9070

 
Aşağıdaki paketlere göz atmadan önce şunu belirtmek isteriz, eğer ücretli bir evcil hayvan sahipleniyorsanız. Bu sistem sizin için çok daha güvenli olur çünkü, Personelimiz satıcı’nın yanına gider, oradan sizi görüntülü olarak arar, evcil hayvanın gerçekten satıcı’nın elinde olduğunu personelimiz aracılığımız ile teyid etmiş olursunuz.
Şirketimiz bünyesinde görev yapan 81 il’de 973 ilçe’de araçlı personelimiz bulunmaktadır.
Sahte ilanlara aldanmamak için bizim personelimiz gidip teyid etsin.

Eğer gerçekten satıcı’nın elinde istediğiniz gibi bir evcil hayvan var ise Personelimiz satıcı’nın yanındayken ücretini satıcıya ödersiniz.
 
Firmamız hakkında yapılan Yorumları Görmek için En Alta Bakabilirsiniz.

ÇALIŞMA SAATLERİ 09.00 ile 19.00 ARASINDADIR. 
 

Pet TAKSİ

Türkiye'de bir ilk...
Kafeslerde değil,
Yolcu koltuklarında Sevgi ile taşırız...

Havayolu Kargo

Türkiye geneli Havayolu kargo ile
Evcil Hayvan taşıma 625 TL

Türkiye Geneli Toplu Tasıma

Her ayın 10-20 ve 30 unda
Toplu taşıma ile uygun fiyatlarla...

ÇOK DAHA İNDİRİMLİ
5 GÜN İÇERİSİNDE
HEMEN YOLA ÇIKAR

previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow
Shadow
Slider

Pet Nakil ile Sevgili Dostlarımız Güvende!

Evcil hayvan dostlarımızla birlikte yaşamın keyfi ve onlarla kurulan bağ inanılmaz güzel bir duygu. Hatta onlar artık evin bir bireyi olarak yaşamımızdaki can dostlarımız. Onlarla geçirilen zaman, onların bize gösterdiği sevgi, eve yorgun argın geldiğimizde hemen yorgunluğumuzu alır ve sevgileriyle bize daha fazla yaşam sevinci katarlar.

Ancak onlarla birlikte seyahat etmek, bir yerlere gitmek, ya da bir işimiz çıktığında onları kime emanet edeceğimiz gibi sorular çok önemli bir sorun olabiliyor.
Fakat günümüzde atık bu sorunlara çare olacak hizmetler verilmeye başladı. Pet nakil ya da pet taksi gibi pet taşıma hizmet alanlarının doğması bu sorunu tamamen ortadan kaldıran oldukça kolaylaştırıcı hizmetler.

Pet Nakil Hizmeti

Can dostlarınızı veterinere götürmek ya da uzun bir yolculuğa çıkarken yanınıza alma şansınız olmadığında kapınıza kadar gelip ulaşacağınız adrese teslim eden hizmete bugünlerde pet nakil denilmekte. Yolculuk esnasında onların güvenliğinin tamamen alındığı, hatta uzun yolculuklarda tıbbi herhangi bir gereksinim ihtiyaçları olabilme ihtimaline karşılık tüm önlemler bile alınıyor.
Türkiye genelinde hizmet veren pet nakil uygulaması dışında, eğer can dostlarınızın gelmelerine gerek duymuyorsanız pansiyon hizmeti de veren firmalar mevcut. İster ev ortamında onlar için düzenlenmiş özel odalarda, isterseniz bahçe ortamında konaklamaları mümkün.
Ülke çapında verilen pet nakil hizmetinden faydalanmak istediğinizde genellikle bu firmaları 2 gün önceden bilgilendirmeniz gerekmekte.
Pet taşıma hizmeti içerisinde dikkat edilen en önemli konular sevimli dostlarımızın güvenliğinin ve konforunun sağlanması. Taşınma sürecinde onların sizin için olan önemi ve değeri asla unutulmamakta.

Hatta yolculuk öncesinde sizden istenen bir takım bilgiler olacak. Bunlar;

  • Veteriner izin raporu
  • Sağlık raporu

Beslenme alışkanlıkları ve ne tür mama kullandıkları

Günlük hayatında en çok sevdiği ve ilgilendiği nesneler gibi bilgiler toparlanarak, dostunuzun yolculuk esnasında hem güvenli hem de keyifli bir zaman geçirmesi sağlanmaya çalışılmaktadır.
Özellikle güvenilir pet nakil firmaları; gerçek anlamda sevgili dostlarımız için bütün detayları düşünerek, gerek güvenli yolculuklarını gerekse onların konforu ve yolculuk esnasında tedirginlik yaşamamaları için gereken bütün hassasiyeti düşünerek hareket ediyor. Onların yemek alışkanlıklarından oyun alışkanlıklarına kadar birçok şeyi sizden öğrenerek çıkılan yolculukta, size teslim edilene kadar hiçbir sorun yaşamamalarına odaklanılıyor.

Pet Taksi

Aslında pet taksi denilen kavram pet nakil işlemleridir. Yani evcil hayvanların sizin belirlediğiniz bir konumdan başka bir konuma taşınmasını sağlayan hizmetlere pet taksi denilmektedir. Evcil hayvanların seyahatleri için özel olarak tasarlanmış araçlarla yapılmaktadır.
Pet taksi hizmeti veren araçların havalandırma ve klima sistemleri de evcil hayvanlarımızın konforlu ve stressiz bir seyahat geçirmeleri için önemli detaylardan birisidir. Dolayısıyla özellikle sertifikalı bir şekilde pet taksi hizmeti veren tüm araçlar havalandırma ve klima sistemine sahiptir.

Kimler Pet Taksi Hizmeti Verebilir?

Öncelikle belirtelim ki; herkes pet taksi hizmeti verememektedir. Bunun için gerekli olan birtakım kriterler bulunmaktadır. Bu kriterlerin başında da pet taksi hizmet verecek kişi ve kuruluşların evcil hayvanları taşıyabileceklerine ilişkin bir sertifikaları olması gerekmektedir. Eğer bakıcıda yani pet taksi hizmeti verecek olan kişide gerekli sertifika yoksa sadece küçük cins evcil hayvanların kafesli olması şartı ile araçları ile taşımalarına izin verilmektedir.
Sertifika zorunluluğunun yanı sıra pet taşıma hizmeti verecek kişilerin araçlarının pet taksi hizmetine uygun olması gerekmektedir. Araçlar evcil hayvanların konforunu ve güvenliğini sağlayacak şekilde tasarlanmış olmalıdır.

Pet taksi hizmet verilen araç tek evcil hayvanın taşındığı bir hizmetse bir adet kafes ve gerekli olabilecek malzemelerin bulunması gerekmektedir. Eğer çoklu taşımacılık yapılacaksa birden fazla kafesin ve yeterince alanın bulunması gerekir.

Pet Taksi Fiyatları Neye Göre Belirlenir?

Pet taşıma taksi fiyatları genellikle bakıcıya yani taşıyıcıya göre belirlenmektedir. Bu belirleme işleminde genel olarak kilometre üzerinden bir ücretlendirme yapılır. Fakat burada hizmeti alacak olan kişiler için iyi bir araştırma ve özellikle varsa çevrelerinden alabilecekleri referanslar oldukça önemlidir. Bu sayede mesafe ne kadar uzak olursa olsun can dostunuzun güvenli ve huzurlu bir yolculuk yapması için bir önlem almış olabilirsiniz.

Pet Kargo

Evcil hayvan kargosu da denilen pet kargo hizmeti; evcil hayvan dostlarımızın bir noktadan başka bir noktaya en güvenli şekilde taşınmalarıdır. Pet kargo taşımacılığı yapan firmalar da genellikle müşterilerinden;

  • Evcil hayvanınıza ilişkin sağlık karnesi
  • Evcil hayvanınızın aşı karnesi
  • Seyahat edebileceğine ilişkin veteriner onayı
  • Seyahat esnasında ortaya çıkabilecek muhtemel sağlık sorunlarının önlenmesi adına evcil hayvanın
  • herhangi bir özel sağlık durumu varsa bunun bildirilmesi
  • Evcil hayvanın psikolojisi için alışkın olduğu bir nesne ya da oyuncak
  • Evcil hayvanınızın sürekli kullandığı ya da en sevdiği mamanın bildirilmesi gibi bilgiler talep edilmektedir.

 

Pet kargo işlemi Öncesinde yapılacaklar

Pet kargo işlemleri daha çok köpek dostlarımız için yapılmakta. Çünkü toplu taşıma ile gerçekleştirilemeyen köpek seyahatleri konusunda genellikle imdadımıza yetişen hizmet alanı daha çok köpek kargo hizmetleridir.
Ancak gerek köpek kargo işlemleri için gerekse diğer evcil hayvanlarımız için seyahat öncesi alınması gereken bir takım önlemler bulunmaktadır.

Bunlar:
Yolculuk esnasında evcil dostlarımızın aracı tanımamaları ve kafes ortamından kaynaklı strese girmemeleri için seyahat öncesinde araçla birkaç kez kısa kısa denemeler yapılması faydalı olacaktır.
Taşınması planlanan evcil hayvanın yolculuk esnasında kafese uyum sağlayabilmesi için ev ortamında iken kafese konularak bir alışma evresi geçirmesi sağlanmalıdır. Bu faaliyetler yolculuk esnasında yaşanabilecek stresi azaltacak önlemlerdir.
Özellikle köpek kargo hizmeti talep eden kişilerin köpekleriniz son 24 saat kemikle beslememeleri gerekmektedir. Ayrıca yolculuk öncesi son 8 saat içinde de yoğun bir beslenme programı olmamalı. Hatta son 4 saatte hiçbir şekilde herhangi bir besin verilmemeli. Bu önlemlerin nedeni dostlarımızın yolculuk esnasında mide bulantısı sorunu yaşamamalarını sağlamak içindir.

Yolculuk öncesinde evcil hayvanınızı kafesi bir dinlenme ortamı olarak görebilmesi için açık havada gezdirerek fiziksel aktivitelerde bulunmasını sağlayın.
Yolculuk öncesinde açık havada gezdirirken tuvalet ihtiyacını da karşılamasına özen gösterin.
Yolculuk yapacağı kafese mutlaka sevdiği bir nesneyi koyun. Hatta sevdiği bir örtü ya da battaniye varsa kafesin etrafını onunla da ötebilirsiniz.
Tüm bu işlemler dostunuzun pet kargo ile seyahati esnasında onu rahatlatacak ve daha az stres duymasına neden olacaktır.

Pet kargo uygulamalarında özellikle de köpek kargo uygulamalarında en çok merak edilen konuların başında dostlarımıza yolculuk esnasında sakinleştirici kategorisinde bir ilaç verilip verilmediğidir. Özenli ve profesyonel hiçbir pet kargo hizmeti veren kişi ya da kuruluş böyle bir uygulama yapmamaktadır. Eğer müşteri tarafından istenecek olursa o da sadece veteriner gözetiminde yapılmalıdır ve tarafımıza bu konuda veterinerden alınan imzalı bir belge verilmesi gerekmektedir.

Pet Taşımacılığında Refakatçi Kabul Ediliyor mu?

Pet kargo işlemlerinde Express pet taksi hizmeti verilen durumlarda refakatçi kabulü olmamaktadır. Ancak VIP pet taksi uygulamalarında talebiniz halinde refakatçi kabulü yapılabiliyor.

Memnuniyetinizi aşağıdaki yorum kutusuna yazabilirsiniz

Kargokontrol.com Yorumları

  • Latif soner arslan Ekim 7, 2019 9:16 am CEVAPLA

    Merhaba ıyı gunler benım kopegım antalyada ben ispanya alıcantede yasamaya geldım kopegımı buraya getırmek ıstıyorum bana yardımcı olurmusınuz

  • Mustafa AKKURT Eylül 10, 2019 9:44 pm CEVAPLA

    Golen cinsi Zeytin’imizi İstanbul’dan Kahramanmaraş’a kardeşime ulaştırmam gerekiyordu nette gezinirken buraya ulaştım açıkçası çok tedirgindim çünkü 1000 km den fazla yol yapacaklardı ama Zeytin’in araçla sadece şehir içi gezinti deneyimi vardı. Yorumları okuyunca içim rahatladı sözleşmeyi imzalayıp bir kaç parça temel yaşam malzemesini araca koyup Zeytin’i de Şoförümüz Serkan bey ve araca adapte ettikten sonra uğurladık.
    Ayrılık zordu tabi Zeytin ağladı eşimle ben içten içe karalar bağladık ama kardeşim ona iyi bakacaktı biliyorduk o yüzden işimiz rahattı.
    Hayvanları seven onlarla iyi ilişkiler kurabilen işinin ehli bir izlenim edindiğimiz Serkan beye tekrardan çok teşekkürler.
    Pazar saat 13:30 civarı gönderdiğimiz Zeytinimiz Salı gece 21:30 civarı verilen adrese ulaşmıştır. Kabaca 50 saatin üzerinde bir zaman Zeytin ne gibi maceralar yaşamıştır sadece fikir yürütebiliyorum çünkü süreçle ilgili bilgilendirme oldukça zayıftı. Sağolsun Serkan bey her telefonumuza mümkün olduğunca geri dönüt verdi lakin her seferinde kendimi Zeytin’in sahibi olduğuma ikna ederek bilgiler aldım. Aldım diyorum çünkü süreçle ilgili yolda bir defa olsun konum sağlık ve anlık durumla ilgili bilgilendirme yapılmadı. Ben Maraş’a 10 saati geçmeden varıyorum özel durumundan ötürü biz bunu 20 saat yuvarlak hesap 24 saat yani 1 gün yapalım hadi beslenme çiş kaka gezinti uyku dinlenme 30 saat olsun abi 50 saat ne demek?
    Endişelenip aramadıkça bildirim sağlanmadığı gibi yolda araç arızası yaşadığını ikame araç edindiğini konaklaması gerektiğini yine aramadıkça bilgilendirmiyorlar böyle bir durum mutlak suretle bilgi geçilmeliydi olayın sıkıntısını anlıyorum herhalde yoğunluktan denemediler diye iyi niyetimi hiç bozmuyorum lakin insan endişe ediyor kardeşim abi Zeytin gelmedi diyor ben tekrar arıyorum zar zor bilgi topluyorum aslolan sonuçtur Zeytin sağlıklı şekilde evinde mi evet teşekkür ederiz saolun lakin;
    Ben Zeytin yabancılık çekmesin diye oyun halatını yanına koyuyorum kardeşim halat yok abi diyor, gün boyu onunla oynarken terleyip kokumu bıraktığım tişörtümü gönderiyorum kardeşim giysin ona alışsın yabancılaşmasın kardeşim abi o da yok diyor gezdirme tasması yok beslenme çanağı yok gecenin bir yarısı yeni yer ve kişiye uyum için gerekli zaman da verilmemiş kardeşim abi petpasaportunda bilmem kim yazıyor diyor başka köpeğin kimliği bırakılmış. Allah’tan kimliğini poşet içinde poşetlere saklamışım da kaybolmamış. İki torba yem gönderdim tek torba var abi diyor hülasa kelam bu araç arızası Serkan abinin kafasını allak bullak etmiş. Tekrardan hepimize çok geçmiş olsun.
    Araç güzel VİP
    Hayvan ilgi bakım süper VİP
    İletişim Tek yönlü olduğu için Zayıf
    Şansızlık diz boyu :))

  • Uğur Bel Eylül 9, 2019 10:30 pm CEVAPLA

    İzmir’den Elazığ’a taşınmamızdan dolayı 1350 km yol boyunca kedilerimizi nasıl sağlıklı ve güvenilir bir şekilde götürürüz diye düşünürken, bu siteye ve pet taksiye denk geldik. Açıkcası yola çıkana kadar hala tereddütlerim vardı fakat bizi Elazığ’a götüren Veysel bey ile tanıştıktan sonra hiç bir şey kalmadı. Kendisinin iyi niyeti, yardımseverliği, ve hayvan sevgisiyle muhteşem bir yolculuk geçirdik. Kendi aracımızla yola çıksak ancak bu kadar rahat olabilirdik. Eminim ki diğer arkadaşlar da Veysel bey gibi ilgili iyi niyetli ve kibarlardır. Herkese teşekkürler. Şiddetle tavsiye ederim.

  • Tarkan Boz Temmuz 23, 2019 10:42 am CEVAPLA

    Merhaba, yavru kedimizi teslim aldık. Çok memnun olduk. Birsen hnm.’a ve sizlere çok teşekkür ediyorum. Türkiye’de böyle bu konuda hizmet veren düzgün bir firma yok, Kargokontrol.com çok başarılı, güvenilir ve müşteri memnuniyetine önem veren tek ve rakipsiz bir firma.Herkese tavsiye ederim. Teşekkürler.

  • Aytunç PAŞA Temmuz 22, 2019 12:59 pm CEVAPLA

    Böyle bi hizmet mi varmış… Harika gerçekten 🙂

  • Ezgi Çetinkaya Temmuz 7, 2019 12:17 pm CEVAPLA

    Merhabalar İstanbul’dan İzmir’e 2 kedi 2 kişi ve fazla miktarda eşya ile seyahat ettik. Kedilerimizden birinin yol fobisi olmasına rağmen oldukça konforlu ve güvenli bir yolculuk geçirdik. Bu konforun sebepleri başta söförümüz Veysel Bey’in bize ve kedilere olan anlayışlı ve özverili tutumu ve arabayı iyi kullanmasıydı. Bu ilave olarak yolculuk ettiğimiz araba da son derece rahat olmasıydı. Gerçekten 4/4lük bir hizmet ve gözü kapalı tavsiye ediyorum.
    her şey için çok teşekkür ederiz.
    .

  • Zarif pişkin Haziran 13, 2019 10:02 am CEVAPLA

    selamun aleykum.
    Arkadaşlar eğer tanımadığınız birinden ücretli olarak bir evcil hayvan sahiplenecekseniz bu adamlarla çalışın. Başkası yalan.
    Size anlataym neden olduğunu, gümüşhaneden bir evcil hayvan sahiplenecektim. Bana pomeranian var dediler, ücretsiz sahiplenmek istediğim tek canlı hayvan.
    Fakat bu firma sayesinde o kişilerin dolandırıcı olduğunu anladım. Biraz saf biri olduğum için herkese inanmak yapımda var. O köpeği gümüşhaneden almanın yollarına bakıyordum, bir yandanda gümüşhanedeki kişi bana yol ücretini göndermemi ısrarla istiyordu. Tam gönderecektim bankamatikteyim, annemin bir arkadaşı bu siteyi önermiş anneme. Annemde beni aradı, 1 dakika geç arasa parayı dolandırıcılara kaptıracaktım. Neyse bende hemen bu firmayı aradım durumu anlattım. Kesinlikle parayı yatırmamamı ve o kişinin dolandırıcı olduğunu, dolandırıcıların sistemini çözdüklerini söyledi.
    Banada müşteri temsilcisi bir link gönderdi. onuda sizinle paylaşıyorum.
    http://www.beyazgundem.com/gundem/ucretsiz-pomeranian-boo-sahiplendirme-h682117.html
    Bazı haber siteleri bu siteden bahsediyor. İşlerini gerçekten profesyonelce yapıyorlar. Allah razı olsun, eşime sürpriz yapacaktım pomeranianı sahiplenerek.
    Asgari ücrete çalışıyorum ve dişimden tırnağımdan arttırdığım parayı dolandırıcılara kaptırmama müsade etmedi bu site çalışanları.
    Allah yolunuzu açık etsin, çok memnun kaldım. Harika insanlarsınız çok çok ama çok teşekkür ederim iyi ki varsınız kargokontrol ekibi. Sizi her yerde anlatacağım. Sevgilerimizle Pişkin ailesi.

  • Şenay zil Haziran 6, 2019 5:40 pm CEVAPLA

    Valla ne yalan söyleyim. İlk başta yorumların abartılarak yazıldığını düşündüm hizmeti alana kadar.
    Ama kapıma VİP bir Mercedes vito’nun gelip yavrularımı istanbuldan adanaya götüreceklerini tahmin etmezdim. Süper bi hizmet, bence ülke böyle bir hizmete hazır değil, şahsen hem şok oldum hem aşırı memnun kaldım. Artık favorilerim arasındasınız. Teşekkür ederim.

  • Ömer mavzer Mayıs 22, 2019 11:33 pm CEVAPLA

    Bu siteden bende yararlanmak istiyorum lütfen yardımcı olun

  • Sevilay Ateş Mart 28, 2019 6:13 pm CEVAPLA

    Özellikle buraya yorum yapmak için geldim. Harika bi hizmet aldım, çağrı merkezinden tutunda şoförüne kadar her biri ayrı ayrı mükemmel insanlar. efsane bi hizmet aldım, sadece kendimi özel hissetmek için bile parasını verip hizmet alabilirim 🙂 hepiniz harikasınız çok sevdim bu siteyi

  • Ufuk GÜNAYDIN Mart 28, 2019 12:56 pm CEVAPLA

    Şu an 2 yavrumu personeliniz getiriyor yoldalar. Allah nasip ederse 5 saat sonra elimde olacaklar. Şu ana kadar 9 saattir yoldalar. Şoför arkadaş ile sürekli iletişim halindeyiz, yavrularıma çok iyi bakıyor yol boyunca, istediğim an aracı durduruyorum mola verdiriyorum yavrularım rahat bi yolculuk yapıyor. Hem çağrı merkezi hem şoför oldukca nazik ve anlayışlılar. Hepiniz harikasınız şimdiye kadar aldığım en kaliteli hizmeti alıyorum keyfime diyecek yok. İyi ki varsın kargokontrol.com

  • Tuğba Bertan Mart 28, 2019 11:42 am CEVAPLA

    2 adet bebek yavru kedimiz kargokontrol ekibinden Sercan Bey ile dün Ankara’dan özel araçla özenle teslim alındı, Denizli’ye kapımıza kadar öyle güzel gelmişler ki maşallah geldikleri gibi bize alıştılar.
    Şöför yan koltunda istediğimiz şekilde rahatça geldiler. Defalarca yol halindelerken aradık bilgi almak için ve hep nezaletle geridönüsler aldık, kendi kedileri gibi ilgi ve alaka kurdular. Istediğimiz şekilde mola verdiler, dinlendirerek su icirerek getirdiler. Normalde yavru kediler yol halindeyken kusabilirler ama kedilerimizde bu hal bile olmamış cok rahat ve konforlu gelmişler 🙂
    Bizi günlerce düşündüğümüz öyle bir problemimizden öyle guzel şekilde rahatlattilar ki anlatamam. Ne kadar tesekkur etsek az. Telefonla da çok güzel bilgilerdirmeler aldik öncesinde ve dürüst olduklarını da tecrübe etmiş bulunduk. Böyle bir ihtiyacı olanlar dusunmeden bu güvenli hizmeti alsınlar. Minik canlar bu guzel hizmete değer. Kargokontrol ekibine ve Sercan Bey’e çok tesekkur ederim iyi ki varsınız.

  • Süheyla Sultan Mart 24, 2019 1:08 pm CEVAPLA

    Hizmetinizi 2 kez kullandım ve ikisinden de aşırı memnun kaldım. Harika bir ekibiniz var, sizi sevmeyen ölsün.

  • Yonca Tatlı Mart 16, 2019 2:55 pm CEVAPLA

    slm.
    Satıcı kontrol hizmetinizden yararlanarak 2 kez dolandırılmaktan kurtuldum. Allah razı olsun, siz olmasaydınız şimdi ağlıyodum. Sayenizde yüzüm güldü dolandırılmadım. Mükemmel bir hizmet

  • Banu Akkaya Mart 16, 2019 9:07 am CEVAPLA

    Merhaba herkese. Öncelikle herkesin memnuniyetimizi görmesi için yazıyorum. Balıkesir barınaktan Konya’ya bir can nakil ettirdik. En başta Kuzey beye ve taşımamızı yapan Konya sorumlusu Adem beye çok çok teşekkür ediyoruz. Her anında görüntülü bilgi aldık. Sağ Salim güzel bir şekilde teslim ettiler. İlk defa yararlandık. Ben şahsi olarak herkese tavsiye ederim ve ihtiyacım olması durumunda kesinlikle tekrar çalışırım. Tüm çalışanlara sevgiler ve kolaylıklar diliyorum.

  • Cevdet kalem Mart 15, 2019 8:05 pm CEVAPLA

    Yahu boyle bir hizmet görmedim.
    Barınaktan kendi özel araçları ile aldıkları pireli yavru için bile tiksinmeden özenle hizmet verdiler. Yavrumuza sanki kendi evlatları gibi baktılar yol boyunca beni görüntülü arayarak yavrumuzu teslim ettiler. Harika bir ekip çalışması ile mükemmel bir hizmet aldık. Siz gercekten evrenesiniz.

  • Hanife Topuz Mart 14, 2019 8:10 pm CEVAPLA

    Noolur bunu yayınlayın.
    Merhabalar, ben dün kargokontrol.com aracılığı ile kars’dan yalovaya ulaştırılmak üzere bir kedi transferi işlemi talep ettim. Okadar pet taksi ile görüştüm ve neredeyse 3/1 fiyatı ile bu site benim kendimi “personelleri otobüs ile yolculuk yaparak” yalovaya gece 4 te otogara getirdi. Normalde benim gece 4 te otogardan almam gerekiyordu.
    Anlaşmamız otogara kadar getirmesiydi fakat annemin kalbi tuttuğu için onu yatağa yatırdım. Başında beklemem gerekiyordu, sağolsun bu sitenin çağrı merkezine ulaştım oradaki arkadaşlar yalova’da görev yapan bir personelini kendi özel aracı ile otogara giderek karstan gelen personelinin elinden yavruyu aldılar. Kapıma kadar hiç ücret istemeden gecenin 4 ünde getirdi.
    Bana teslim edecek olan yalovadaki personelini kapıda karşıladım ve panik halimi görünce ne oldu diye sordu. Bende annemin kalbinin tuttuğunu ve bu yüzden gelemediğini söyledim. Kapıma gelen personel de çağrı merkezini arayarak konu ile ilgili bilgi verdi. kargokontrol.com çağrı merkezinden aldığı talimatla beni ve annemi acile götürdü, sabah 10 a kadar personel bizimle hastahanede bekledi, sonrasında evime geri götürdü. Bu iş için hiç bi şekilde benden para almadılar. kargokontrol.com yönetim ekibinden 3-4 farklı kişi beni arayarak annemin sağlık durumunu sordular. ALLAH BİN KERE RAZI OLSUN, hepsinin mekanları cennet olsun inşallah. Hayatımda böyle bir ne hizmet veren firma gördüm nede böyle melek gibi insanlar çıktı karşıma. Harika insanlarsınız, hem çevreme hemde sosyal medyada herkese sizden bahsedicem. iyiki varsınız.
    Allah bin kere razı olsun.

  • Hadi Kalem Mart 13, 2019 10:59 am CEVAPLA

    Çağrı merkezinden tutunda bölge sorumlularına, personellerine kadar her biri çok nazik ve profesyonel hizmet verdiler. Allah sizlerden razı olsun, Boludan karsa yavrumu uygun fiyata nasıl getireceğimi düşünüyordum günlerdir. İyi ki karşıma çıktınız, harika bir hizmet. Tüm arkadaşlarıma tek tek bütün hizmetlerinizden bahsedeceğim. Çok teşekkür ederim

  • Şeyma Topal Mart 10, 2019 9:22 pm CEVAPLA

    Mardinden kedimi personeliniz getirirken benden iyi bakmış. Allah razı olsun hiç aklım kalmadı, profesyonelliğin ötesinde güler yüzlü insanlarla dolu harika bir hizmet aldım. Gerek bölge sorumlularınızın alakası, gerek çağrı merkezinizin hassasiyeti gerekse binlerce kilometre yol kat ederek bana kedimi sağ sağlim teslim eden personelinize çok çok çok çok teşekkür ederim.
    Hayatımda aldığım en kaliteli hizmetti. Bi harikasınız gerçekten

  • Dursun Koç Mart 9, 2019 9:17 am CEVAPLA

    Sayenizde dolandırılmaktan kurtuldum. Adamın dibisiniz dibiiii…..

  • Çiçek karamanoğlu Mart 6, 2019 5:46 pm CEVAPLA

    Sayenizde 1 kez dolandırılmaktan kurtuldum ve tamda istediğim yavruyu personeliniz kapıma kadar kendi özel aracı ile getirdi. Teşekkür ederim tüm arkadaşlarıma tavsiye edeceğim.

  • Fahri Ateş Mart 1, 2019 2:36 pm CEVAPLA

    Sizin alnınızdan öpmek gerek. Süper fikir

  • Celal Solmaz Şubat 13, 2019 6:30 pm CEVAPLA

    Hizmet bi harkia, böyle bir hizmeti getirdiğiniz için teşekkür ederiz.

  • Nurhan Hadi Gültekin Şubat 8, 2019 8:28 pm CEVAPLA

    Sizden hizmet almadım fakat sayenizde dolandırılmaktan kurtuldum.
    Sizin adınızın geçmesi bile yetti.
    Ben hikayemi anlatayım kısaca, bir ilandan maltese terrier alacaktım, sizin hizmetinizi alacağımı ve satıcıya kargokontrol.com personelini göndereceğimi söyledim.
    Hemen telefonu kapattı, anladım ki dolandırılmak üzereymişim.
    Yanına sizden birini göndereceğimi söyleyince korktu, çünkü belkide elinde bana anlattığı gibi bir köpek yoktu.
    Sizden hizmet almama rağmen bu ücreti hakettiğinizi düşündüm ve müşteri temsilcinizi arayarak bu olayı anlattım. Hizmet bedelini hizmet almasam da yatırmak istedim fakat kabul etmedi.
    Çağrı merkezi görevlilerinizi oldukça alçak gönüllü ve mütevazı insanlardan kurmuşsunuz. İlginiz alakanız için çok teşekkür ederim.
    Bütçeme göre bir evcil hayvan bulduğumda mutlaka sizin sisteminizi kullanacağım, çok teşekkür ederim. İyi ki böyle bir sistem kurmuşsunuz güzel insanlar topluluğu.
    Saygılarımla.

  • Batuhan budak Ocak 28, 2019 10:53 am CEVAPLA

    Hizli ve guvenilir. Emek zaman ve para kaybina son.

  • Yasemin Toprak Ocak 25, 2019 4:25 pm CEVAPLA

    Hayatım boyunca karşılaştığım en anlamlı ve faydalı internet sitesi