• Santral 0850 303 4790 Sabit 0222 323 5467

HABER DETAYI

Ocak 11, 2019 9:16 pm

Pet Nakil, Pet Kargo ve Pet Taksi Hizmetleri

Pet Nakil, Pet Kargo ve Pet Taksi Hizmetleri

Kargo Kontrol
 
İLETİŞİM

Santral : 0850 303 4790
Sabit : 0222 323 5467
Mobil : 0553 177 8478
Mobil : 0552 403 9070
Whatsapp: 0552 403 0793

ÜCRETSİZ
hizmetimizden faydalanmak isterseniz, internetten bulduğunuz ve Ücretli sahiplenmek istediğiniz evcil hayvan’ın kişi’nin numarasını bize yazın, biz sizin yerinize güvenilir olup olmadığını inceleyelim, kişiyi araştıralım.
Size 10 Dakika içinde ÜCRETSİZ rapor sunalım.

81 İL’de Araçlı 465 Personelimiz vardır.
 
1. Seçenek (Özel Araç ile)
Personelimiz evcil hayvanı sahibinin elinden alır, kendi özel aracı ile şehirler arası yolculuk yaparak kapınıza kadar getirir.

Bu hizmetten %25 indirimli olarak “erken rezervasyon ile” yararlanmak ve erken rezervasyon yapılmış güzergahları görmek için Buraya Tıklayabilirsiniz. 
 
2. Seçenek (Otobüs ile gönderim)
Personelimiz  evcil hayvanı sahibinin adresinden alır, otogara götürerek alıcıya otobüs ile gönderir. Alıcı’da gidip gönderilen yavruyu otogar’dan alır. (En fazla 7 kiloya kadar olan evcil hayvanlar otobüs ile gönderilir, 7 kilo üzeri evvcil hayvanlar otobüs ile gönderilemez)
 
Otobüs ile Gönderim Ücretleri:
0-3 saat arası otobüs yolculuğu ücreti 220 TL
3-7 saat arası otobüs yolculuğu ücreti 250 TL
7-11 saat arası otobüs yolculuğu ücreti 280 TL
11-16 saat arası otobüs yolculuğu ücreti 330 TL
16-20 saat arası otobüs yolculuğu ücreti 360 TL
20
saat ve üzeri otobüs yolculuğu ücreti 390 TL

3. Seçenek (Otobüs ile getirme)
Personelimiz evcil hayvanı sahibinin adresinden alır, otogara götürerek otobüse biner, şehirler arası yolculuk yapar ve yavru ile bizzat kendisi yol boyunca ilgilenerek kapınıza kadar getirir.
 
4. Seçenek (Havayolu kargo)
Havayolu pet kargo ile ulaştırma hizmetleri.
 
Uçak ile gönderimi istenen evcil hayvanın 2.5 aydan büyük olması, kimliğinin olması, aşılarının eksiksiz yapılmış olması, yasaklı ırk olmaması, veterinerden uçuşa uygunluk belgesinin olması, taşıma kafesinin olması gerekmektedir.
 
5. Seçenek
Şehir içi Pet Taksi Hizmetleri

Fiyat istemek için BURAYA tıklayınız.

 
1. Seçenek
Personelimiz evcil hayvanı satıcının elinden alır, otobüs ile şehirler arası yolculuk yaparak sizin kapınıza kadar getirir. Evcil hayvanın ücretini elinize ulaşınca ödersiniz.

2. Seçenek
Personelimiz evcil hayvanı satıcının elinden alır, kendi hususi özel aracı ile şehirler arası yolculuk yaparak kapınıza kadar getirir. Evcil hayvanın ücretini elinize ulaşınca ödersiniz.

Petshop Anlaşma Formu için BURAYA tıklayınız.

 
1. Seçenek
İnternette farklı bir ilden ücretli sahiplenmek istediğiniz Evcil Hayvanın sahibinin yanına “Araçlı/Yaya Personelimiz” gider ve kişinin elinde gerçekten size söylenen gibi evcil hayvanın olup olmadığını teyit eder.

2. seçenek
İnternette farklı bir il’den ücretli sahiplenmek istediğiniz Evcil Hayvanı “sahibi ile birlikte” veterinere götürür ve sağlık kontrolü yaptırır. Ücretli sahipleneceğiniz yavrunun sağlığından emin bir şekilde alışverişinizi yapmanız sağlanır.



En uygun pet taksi ve pet nakil fiyatları için mutlaka bizimle iletişime geçin.

Memnuniyetinizi aşağıdaki yorum kutusuna yazabilirsiniz

Kargokontrol.com Yorumları

  • Ali Ceyhan Nisan 24, 2019 10:14 am CEVAPLA

    Merhaba..
    Bende bir hizmet aldım fakat biraz sorunlu geçti, 1 gün rötar yaşadık. Ekip olarak ellerinden geleni yaptılar, verdiğiniz hizmetin hakkını asla yiyemem. %25 indirimli yolculuk oldu, araçtaki diğer köpek ile problem yaşadığı için benim köpeğim. Aracı geri çevirmek zorunda kaldılar.
    Tüm ekip rötar dolayısıyla duyduğu mahcubiyetin telafisini en iyi şekilde gidermeye çalıştılar.
    Benden şimdi extra hiçbi ücret talep etmeden yavrumu tek götürüyorlar. Sağolun, elinizden geleni yaptınız siz.

  • polat kuzu Nisan 22, 2019 5:10 pm CEVAPLA

    Ücretsiz satıcı analiziniz sayesinde 3 kez dolandırılmaktan kurtuldum. Ücret istemeden, sadece iyilik olsun diye bu hizmeti verdiğiniz için minnettarım.
    Umarım çok güzel yerlere gelirsiniz.
    Teşekkürler Kuzu Ailesi.

  • Şevkat Şeker Nisan 13, 2019 7:02 pm CEVAPLA

    Ayıp..
    Gerçekten çok ayıp, hem mükemmel hizmet vereceksiniz, hem ülke genelinde hizmet vereceksiniz, hem hiçbir petnakil firmasının vermediği hizmetleri vereeksiniz, hem uygun fiyat vereceksiniz, hemde bizlere kendimizi çok özel hissettireceksiniz.
    Siz çıldırmışsınız gerçekten 🙂
    Sizi keşfettim biraz geç oldu ama bundan sonra hem hayranınız hemde en iyi müşteriniz olacağım.
    Sizteminizdeki diğer hizmetlere ise bayıldık ailecek, iyi ki varsınız, çok teşekkür ederiz.

  • Sedef Dindar Nisan 12, 2019 7:40 pm CEVAPLA

    Süpersini gerçekten, taaa ağrıdan denizliye 2 güzel kedimi en sağlıklı şekilde ulaştırdınız. Siz geleceğin en güvenli internet sitesi olacaksınız bunu şimdiden görebiliyorum.
    Allah yolunuzu açık etsin, hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim, bebişlerimi bana güvenli şekilde ulaştırdığınız için.

  • Ceren UMUT Nisan 8, 2019 10:00 am CEVAPLA

    harika bir hizmet aldım. Kendimi çok özel hissettim, kedim de özel araç ile geldi. Kim bilir o nasıl özel hissetti kendini.
    Mükemmelsiniz çok teşekkür ederim

  • şeref yancı Nisan 1, 2019 3:08 pm CEVAPLA

    iyi günler herkese.
    Sivastan gaziantepe hiçbi firma evcil hayvanımı getirmiyordu, batı bölgesi dışında hiçbir petnakil firması çalışmıyordu. bu siteye ulaştım ve aynı gün içinde özel araçları ile bana dünya güzeli kedimi ulaştırdılar. Allah razı olsun çok mutluyum

  • Tunç Şeker Mart 30, 2019 3:55 pm CEVAPLA

    selamun aleyküm.
    Bende bir hizmet aldım ve çok çok çoooook memnun kaldım. Bu internet sitesi bundan 10 yıl önce yapılsaydı şimdi ülkede dolandırıcılık olmazdı. Önü çok açık Allah yolunuzu açık etsin.
    Diyarbakırdan çanakkaleye getirmek için haftalardır kara kara düşündüğüm ve kendimi kahrettiğim bir dönemde çıktınız karşıma ve 1 günde sevgili kontesimi bana kavuşturdunuz.
    iyi ki varsınız

  • Fatime POLAT Mart 30, 2019 11:24 am CEVAPLA

    merhaba ben fadime, polonya’dan geldim. Gelmeden sizinle iletişime geçmeden önce havaalanından köpeğim ile nasıl konyaya gideceğimi düşünüyordum. Bu sistemi türkiyede bulunan akrabamın tavsiyesi üzerine öğrendim, ulaştım ve havaalanına geldiler beni ve köpeğimi aldılar, şuan yoldayız gayet memnunum. Kendimi çok özel hissediyorum, güler yüzlü bir bayan şoför beni evime doğru götürüyor.
    Ülkemdeki bilişim sisteminin bu kadar gelişmesine şaşırdım, yurt dışında böyle mükemmel bi hizmet yok. Harikasınız gerçekten çok teşekkür ederim.

  • Polat Gürses Mart 30, 2019 7:44 am CEVAPLA

    selam.
    bu adamlar hiç uyumuyor galiba. gece gündüz bana en güzel hizmeti vererek satın aldığım yavruyu ordudan bursaya kadar en rahat şekilde kendi araçlarının ön koltuğunda getirdiler. lan ben bile hayatta böyle bi hizmet almadım köpeğim vip hizmet alarak geldi 🙂 helal olsun ne diyeyim 🙂 🙂

  • Oğuz MUŞ Mart 29, 2019 7:41 am CEVAPLA

    Profesyonel bir hizmet aldım.
    1 aydır kedimi karstan nasıl istanbula getireceğim diye düşünüyordum fakat adamların her yerde elemanları varmış arkadaş tavsiyesiyle geldim buraya ve kedimi sağ sağlim getirdiler bana. Çok mutlu oldum, çok teşekkür ederim kargokontrol.com

  • Şule TOPRAK Mart 28, 2019 9:26 pm CEVAPLA

    Sizi gidi mükemmel insanlar topluluğu siziii…
    Bana mükemmel bi hizmet verir ve kaçarsınız heee 🙂 Yakaladım sizi 🙂 🙂
    Şikayetim var arkadaşlar, kargokontrol.com gereğinden fazla harika. Sizi Seviyoruz

  • Sevilay Ateş Mart 28, 2019 6:13 pm CEVAPLA

    Özellikle buraya yorum yapmak için geldim. Harika bi hizmet aldım, çağrı merkezinden tutunda şoförüne kadar her biri ayrı ayrı mükemmel insanlar. efsane bi hizmet aldım, sadece kendimi özel hissetmek için bile parasını verip hizmet alabilirim 🙂 hepiniz harikasınız çok sevdim bu siteyi

  • Ufuk GÜNAYDIN Mart 28, 2019 12:56 pm CEVAPLA

    Şu an 2 yavrumu personeliniz getiriyor yoldalar. Allah nasip ederse 5 saat sonra elimde olacaklar. Şu ana kadar 9 saattir yoldalar. Şoför arkadaş ile sürekli iletişim halindeyiz, yavrularıma çok iyi bakıyor yol boyunca, istediğim an aracı durduruyorum mola verdiriyorum yavrularım rahat bi yolculuk yapıyor. Hem çağrı merkezi hem şoför oldukca nazik ve anlayışlılar. Hepiniz harikasınız şimdiye kadar aldığım en kaliteli hizmeti alıyorum keyfime diyecek yok. İyi ki varsın kargokontrol.com

  • Tuğba Bertan Mart 28, 2019 11:42 am CEVAPLA

    2 adet bebek yavru kedimiz kargokontrol ekibinden Sercan Bey ile dün Ankara’dan özel araçla özenle teslim alındı, Denizli’ye kapımıza kadar öyle güzel gelmişler ki maşallah geldikleri gibi bize alıştılar.
    Şöför yan koltunda istediğimiz şekilde rahatça geldiler. Defalarca yol halindelerken aradık bilgi almak için ve hep nezaletle geridönüsler aldık, kendi kedileri gibi ilgi ve alaka kurdular. Istediğimiz şekilde mola verdiler, dinlendirerek su icirerek getirdiler. Normalde yavru kediler yol halindeyken kusabilirler ama kedilerimizde bu hal bile olmamış cok rahat ve konforlu gelmişler 🙂
    Bizi günlerce düşündüğümüz öyle bir problemimizden öyle guzel şekilde rahatlattilar ki anlatamam. Ne kadar tesekkur etsek az. Telefonla da çok güzel bilgilerdirmeler aldik öncesinde ve dürüst olduklarını da tecrübe etmiş bulunduk. Böyle bir ihtiyacı olanlar dusunmeden bu güvenli hizmeti alsınlar. Minik canlar bu guzel hizmete değer. Kargokontrol ekibine ve Sercan Bey’e çok tesekkur ederim iyi ki varsınız.

  • Süheyla Sultan Mart 24, 2019 1:08 pm CEVAPLA

    Hizmetinizi 2 kez kullandım ve ikisinden de aşırı memnun kaldım. Harika bir ekibiniz var, sizi sevmeyen ölsün.

  • Yonca Tatlı Mart 16, 2019 2:55 pm CEVAPLA

    slm.
    Satıcı kontrol hizmetinizden yararlanarak 2 kez dolandırılmaktan kurtuldum. Allah razı olsun, siz olmasaydınız şimdi ağlıyodum. Sayenizde yüzüm güldü dolandırılmadım. Mükemmel bir hizmet

  • Banu Akkaya Mart 16, 2019 9:07 am CEVAPLA

    Merhaba herkese. Öncelikle herkesin memnuniyetimizi görmesi için yazıyorum. Balıkesir barınaktan Konya’ya bir can nakil ettirdik. En başta Kuzey beye ve taşımamızı yapan Konya sorumlusu Adem beye çok çok teşekkür ediyoruz. Her anında görüntülü bilgi aldık. Sağ Salim güzel bir şekilde teslim ettiler. İlk defa yararlandık. Ben şahsi olarak herkese tavsiye ederim ve ihtiyacım olması durumunda kesinlikle tekrar çalışırım. Tüm çalışanlara sevgiler ve kolaylıklar diliyorum.

  • Cevdet kalem Mart 15, 2019 8:05 pm CEVAPLA

    Yahu boyle bir hizmet görmedim.
    Barınaktan kendi özel araçları ile aldıkları pireli yavru için bile tiksinmeden özenle hizmet verdiler. Yavrumuza sanki kendi evlatları gibi baktılar yol boyunca beni görüntülü arayarak yavrumuzu teslim ettiler. Harika bir ekip çalışması ile mükemmel bir hizmet aldık. Siz gercekten evrenesiniz.

  • Hanife Topuz Mart 14, 2019 8:10 pm CEVAPLA

    Noolur bunu yayınlayın.
    Merhabalar, ben dün kargokontrol.com aracılığı ile kars’dan yalovaya ulaştırılmak üzere bir kedi transferi işlemi talep ettim. Okadar pet taksi ile görüştüm ve neredeyse 3/1 fiyatı ile bu site benim kendimi “personelleri otobüs ile yolculuk yaparak” yalovaya gece 4 te otogara getirdi. Normalde benim gece 4 te otogardan almam gerekiyordu.
    Anlaşmamız otogara kadar getirmesiydi fakat annemin kalbi tuttuğu için onu yatağa yatırdım. Başında beklemem gerekiyordu, sağolsun bu sitenin çağrı merkezine ulaştım oradaki arkadaşlar yalova’da görev yapan bir personelini kendi özel aracı ile otogara giderek karstan gelen personelinin elinden yavruyu aldılar. Kapıma kadar hiç ücret istemeden gecenin 4 ünde getirdi.
    Bana teslim edecek olan yalovadaki personelini kapıda karşıladım ve panik halimi görünce ne oldu diye sordu. Bende annemin kalbinin tuttuğunu ve bu yüzden gelemediğini söyledim. Kapıma gelen personel de çağrı merkezini arayarak konu ile ilgili bilgi verdi. kargokontrol.com çağrı merkezinden aldığı talimatla beni ve annemi acile götürdü, sabah 10 a kadar personel bizimle hastahanede bekledi, sonrasında evime geri götürdü. Bu iş için hiç bi şekilde benden para almadılar. kargokontrol.com yönetim ekibinden 3-4 farklı kişi beni arayarak annemin sağlık durumunu sordular. ALLAH BİN KERE RAZI OLSUN, hepsinin mekanları cennet olsun inşallah. Hayatımda böyle bir ne hizmet veren firma gördüm nede böyle melek gibi insanlar çıktı karşıma. Harika insanlarsınız, hem çevreme hemde sosyal medyada herkese sizden bahsedicem. iyiki varsınız.
    Allah bin kere razı olsun.

  • Hadi Kalem Mart 13, 2019 10:59 am CEVAPLA

    Çağrı merkezinden tutunda bölge sorumlularına, personellerine kadar her biri çok nazik ve profesyonel hizmet verdiler. Allah sizlerden razı olsun, Boludan karsa yavrumu uygun fiyata nasıl getireceğimi düşünüyordum günlerdir. İyi ki karşıma çıktınız, harika bir hizmet. Tüm arkadaşlarıma tek tek bütün hizmetlerinizden bahsedeceğim. Çok teşekkür ederim

  • Şeyma Topal Mart 10, 2019 9:22 pm CEVAPLA

    Mardinden kedimi personeliniz getirirken benden iyi bakmış. Allah razı olsun hiç aklım kalmadı, profesyonelliğin ötesinde güler yüzlü insanlarla dolu harika bir hizmet aldım. Gerek bölge sorumlularınızın alakası, gerek çağrı merkezinizin hassasiyeti gerekse binlerce kilometre yol kat ederek bana kedimi sağ sağlim teslim eden personelinize çok çok çok çok teşekkür ederim.
    Hayatımda aldığım en kaliteli hizmetti. Bi harikasınız gerçekten

  • Dursun Koç Mart 9, 2019 9:17 am CEVAPLA

    Sayenizde dolandırılmaktan kurtuldum. Adamın dibisiniz dibiiii…..

  • Çiçek karamanoğlu Mart 6, 2019 5:46 pm CEVAPLA

    Sayenizde 1 kez dolandırılmaktan kurtuldum ve tamda istediğim yavruyu personeliniz kapıma kadar kendi özel aracı ile getirdi. Teşekkür ederim tüm arkadaşlarıma tavsiye edeceğim.

  • Fahri Ateş Mart 1, 2019 2:36 pm CEVAPLA

    Sizin alnınızdan öpmek gerek. Süper fikir

  • Celal Solmaz Şubat 13, 2019 6:30 pm CEVAPLA

    Hizmet bi harkia, böyle bir hizmeti getirdiğiniz için teşekkür ederiz.

  • Nurhan Hadi Gültekin Şubat 8, 2019 8:28 pm CEVAPLA

    Sizden hizmet almadım fakat sayenizde dolandırılmaktan kurtuldum.
    Sizin adınızın geçmesi bile yetti.
    Ben hikayemi anlatayım kısaca, bir ilandan maltese terrier alacaktım, sizin hizmetinizi alacağımı ve satıcıya kargokontrol.com personelini göndereceğimi söyledim.
    Hemen telefonu kapattı, anladım ki dolandırılmak üzereymişim.
    Yanına sizden birini göndereceğimi söyleyince korktu, çünkü belkide elinde bana anlattığı gibi bir köpek yoktu.
    Sizden hizmet almama rağmen bu ücreti hakettiğinizi düşündüm ve müşteri temsilcinizi arayarak bu olayı anlattım. Hizmet bedelini hizmet almasam da yatırmak istedim fakat kabul etmedi.
    Çağrı merkezi görevlilerinizi oldukça alçak gönüllü ve mütevazı insanlardan kurmuşsunuz. İlginiz alakanız için çok teşekkür ederim.
    Bütçeme göre bir evcil hayvan bulduğumda mutlaka sizin sisteminizi kullanacağım, çok teşekkür ederim. İyi ki böyle bir sistem kurmuşsunuz güzel insanlar topluluğu.
    Saygılarımla.

  • Batuhan budak Ocak 28, 2019 10:53 am CEVAPLA

    Hizli ve guvenilir. Emek zaman ve para kaybina son.

  • Yasemin Toprak Ocak 25, 2019 4:25 pm CEVAPLA

    Hayatım boyunca karşılaştığım en anlamlı ve faydalı internet sitesi