• Santral 0850 303 4790 Sabit 0222 323 5467

HABER DETAYI

Mart 10, 2019 9:14 pm

Araç Kontrol Ettirme ve Expertiz

Araç Kontrol Ettirme ve Expertiz


 
 

previous arrow
next arrow
previous arrownext arrow
Shadow
Slider

kargokontrol.com sayesinde farklı bir il’de satın almak istediğiniz aracı sadece görmek için yüzlerce kilometre gitmenize gerek yok . Ülkenin 400 den fazla ilçesinde görev yapan personellerimiz sizin emrinizdedir.
 

* Personelimiz ilgilendiğiniz araç satıcısı ile buluşur, aracı profesyonel ekibimiz inceler.
 
* Aracın yanından görüntülü arar ve sizin’de detaylı bi şekilde incelemenizi sağlar.
 
* Aracı tamirciye götürerek bilir kişi tarafından incelemenizi sağlar hasar raporunu çıkartır
 
* Expertize sokar ve kapsamlı bilgi sahibi olmanızı sağlar
 
* Dilerseniz satın aldığınız aracı alır, kapınıza kadar getirir.
 
Türkiye genelinde 400 den fazla bölgede araçlı ve yaya personellerimiz bulunmaktadır.

 
(Ülke genelinde toptamda 167 bölgede faaliyet gösteren, 2 dev expertiz firması ile anlaşmalı olarak çalışmaktayız. Expertiz işlerinizi indirimli ve 2 yıl garantili olarak yapmaktadırlar.)
Pilot Garage
OtoRapor
 
Sadece araç değil, farklı şehirlerde kontrol gerektiren bütün yasal işlerinizi personellerimiz sizin adınıza yapsın.
İLGİLENDİĞİNİZ PAKETİ AŞAĞIDAN SEÇEREK DAHA FAZLA BİLGİ SAHİBİ OLABİLİRSİNİZ.

Memnuniyetinizi aşağıdaki yorum kutusuna yazabilirsiniz

Kargokontrol.com Yorumları

  • vedat yolcu Mart 30, 2019 7:47 am CEVAPLA

    internette benden kapora isteyerek başka şehirden alacağım aracı bekleteceğini söyleyen bi satıcı vardı. bu siteye arkadaş tavsiyesi ile geldim ve satıcının bulunduğu yere bi elemanlarını gönderdiler. tabi satıcı beni engelledi, anladım ki dolandırılıyordum az kalsın. sayenizde dolandırılmaktan kurtuldum Allah razı olsun iyi ki böyle bi sistemi kurmuşsunuz, yakında dolandırıcılar size düşman olur 🙂

  • Leyla Tokmak Mart 24, 2019 1:09 pm CEVAPLA

    Galericiyiz, 2 kez araç kontrol hizmetinizden yararlandık ve en az 1000 tl masraftan kurtulduk. Aracı incelemek için kendimiz gitseydik yol masrafı ve kaybettiğimiz zaman ile oldukca zarara girecektir.
    Bursa CANTÜRK galeri leyla tokmak.

  • Kazım TUNÇ Mart 16, 2019 3:00 pm CEVAPLA

    Ben araç alım satım hizmeti veriyorum. Bursada bir galericiyim. Her seferinde eşimi dostumu gönderiyordum başka şehirden araç baktıracağım zaman. Sizi keşfettim ve her hafta en az 2 kez farklı illere araç kontrolü hizmetinizden faydalanıyorum
    Hizmet hem çok uygun hemde profesyonelce yapıyorsunuz. Anlaşmalı olduğunuz pilotgaraj sizin anlaşmalı olduğunuz firma, %10 indirim yapıyor ama ricam şudur. Eğer bu indirimi biraz daha fazla yaparlarsa çok iyi olur. Her hafta expertiz yaptırıyoruz sonuçta. Ama hizmetiniz mükemmel 🙂

  • kenan orçun Mart 9, 2019 9:18 am CEVAPLA

    2 Kez hizmet aldım sizden ikiside birbirinden kaliteliydi. İnşallah fiyatlar sonra yükselmez böyle çok iyi

  • Tolga gümüş Mart 6, 2019 5:47 pm CEVAPLA

    Diyarbakır’daki personeliniz sayesinde antalyadan oraya gitmeme gerek kalmadı. Harikasınız

  • Metin Babacan Mart 1, 2019 2:37 pm CEVAPLA

    Hizmet harika, böyle birşey görmedim. Helal olsun diyorum

  • niyazi budak Şubat 22, 2019 6:56 pm CEVAPLA

    Takas seçeneği sisteme eklenebilir. Özellikle araç alım satım ve gayrimenkul sektörlerinde kullanım yaygın olan takas seçeneğinin sisteme entegre edilmesiyle alıcı, aracı ve satıcıların mutluluğu artırılabilir….Bu seçeneği kullanmak isteyen alıcılar minimum bir hizmet bedeli karşılığında satıcılara takas teklifi sunabilir. Bu sayede potansiyel kargokontrol.com kullanıcıları konumunda olan satıcılara ücretsiz reklam yapılarak sistemden yararlanma imkanı verilirken , takas seçeneğini kullanmak isteyen kalabalık bir alıcı ve satıcı kitleside sisteme dahil edilmiş olur.

  • Nurhan Pek Şubat 6, 2019 6:47 pm CEVAPLA

    200 lira kapora kaptırmıştım araba satıcısının birine, sırf param heba olmasın diye bulunduğum şehirden bakıyordum. Bundan sonra ülkenin 81 ili bana açık.
    İyi ki böyle bir sistem kurmuşsunuz helal olsun sonuna kadar destekliyorum sizi

  • Cüneyt EZER Şubat 6, 2019 7:58 am CEVAPLA

    Sonra demedi demeyin, bu firma en fazla 2 sene sonra borsaya girmiş olur. Önünüz çok açık, yaptığınız iş mükemmel. Allah yolunuzu açık etsin.

  • Mehmet Akçay Şubat 2, 2019 8:58 pm CEVAPLA

    Süper olmuş. ..tamamen guvenli….ama fiyatlar çok uygun gibi …zamanla değişir heralde….

  • Deniz Pekmez Şubat 1, 2019 10:17 pm CEVAPLA

    Adamım siz kendinizi aşmışsınız.
    Bu site 10 sene önce kurulmuş olsaydı internet üzerinden dolandırıcılık şimdiye bitmişti. Geç ama kaliteli gelmiş bir hizmeti helal olsun diyorum.

  • HALİL İBRAHİM SEVİNÇ Ocak 29, 2019 7:08 pm CEVAPLA

    GÜVENİLİR ALIŞVERİŞİN ADRESİ.KARGO KONTROL.COM

  • Orhan Demir Ocak 15, 2019 11:47 pm CEVAPLA

    Vay anasını hizmete bak.